معرفی دامداری برادران تیموری

 

مجموعه دامداری برادران تیموری، یک مجموعه بزرگ و نوین است که به صورت آنلاین اقدام به فروش انواع دام زنده با نژادهای مختلف نموده است. این مجموعه که زیر نظر سازمان دامپزشکی بوده بستری مناسب را برای ساکنان شهر تهران فراهم کرده تا بدون اتلاف وقت و در مدتی کوتاه، گاو، گوساله یا گوسفند زنده مورد نیاز خود را سفارش دهند. البته در حال حاضر، مجموعه ما فقط به ساکنان تهران خدمات رسانی می کند؛ اما قصد داریم به تدریج مجموعه خود را گسترش داده و خدمات خود را در اختیار ساکنان شهرهای بزرگ نیز قرار دهیم.

 

چگونه می توان از خدمات دامداری برادران تیموری استفاده کرد؟

در صورت نیاز به هر گونه دام با هر نژادی، فقط کافیست به وب سایت ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را از طریق شماره های تماس ثبت و قطعی کنید. پس از مشخص شدن مکان و زمان دقیق، تحویل دام در درب منزل صورت می گیرد. البته در صورت عدم تمایل به دریافت درب منزل، متقاضی می تواند به مجموعه مراجعه کرده و خود محصول را تحویل بگیرد. این ثبت درخواست در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر است و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی نیست. اهمیت اینگونه خدمات مخصوصاً در زمان انجام مراسمات آشکار می شود.

 

استفاده از امکانات مجموعه دامداری برادران تیموری، چه مزایایی دارد؟

  • خرید آنلاین انواع دام فقط با یک تماس که با این کار در وقت شما صرفه جویی خواهد شد.
  • امکان دریافت دام خریداری شده درب منزل با هزینه حمل و نقل رایگان
  • رایگان بودن قصابی دام
  • استاندارد بودن تمامی مراحل کار. دام های موجود در این مجموعه اغلب از مناطق ییلاقی استان های مختلف مثل اردبیل، تبریز، کردستان و … تأمین می شود. اما قبل از ورود دام ها به مجموعه، مأمورین بهداشت بر تمامی آنها به شکل کامل نظارت می کنند.
  • استفاده از گوسفندان جوان، قبراق و بره برای ارسال به مشتریان به جای گوسفندان بالغ و پیر. سن و سال دام، یکی از موارد تأثیر گذار در کیفیت گوشت آنهاست و ما در این مجموعه به آن توجه کرده ایم. البته این تنها ملاک ما برای افزایش کیفیت گوشت نیست و در کنار سن، به تغذیه مناسب نیز توجه داشته ایم. به همین دلیل تغذیه مورد استفاده برای دام ها در این مجموعه، صد در صد گیاهی و طبیعی است.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.