دام زنده شهرداری

دام زنده شهرداری


دام زنده شهرداری مرکز عرضه انواع دام زنده در تهران و کرج می باشد، مراکز شهرداری زیر نظر اتحادیه فعالیت دارند و تمامی دام ها زیر نظر دام پزشکی هستند، و همچین جهت تنظیم بازار قیمت اعلامی که به شما می دهند تماما زیر نظر بازرسان می باشد، با این توضیحات اگر قصد خرید گوسفند زنده را دارید میتوانید به این مراکز مراجعه نموده و دام مورد نطر خود را خریداری نمایید.

گوسفند زنده شهرداری قائم یکی از این مراکز می باشد که علاوه بر فروش گوسفند زنده خدمات ذبح و قصابی را در مکانی کاملا بهداشتی و در دید عموم انجام می دهد، و حتی اگر برای شما امکان حضور در میادین شهرداری قائم را ندارید با شماره گیر شماره های زیر و دادن مشخصات دام مورد نظر خود سفارش خود را ثبت نموده و درب منزل همراه با قصاب تحویل بگیرید، جهت ارتباط با دامداری قائم با شماره تماس 09123590824 | 22186584 میتوانید در تماس باشید.

نحوه خرید از میدان دام زنده شهرداری؟

سوال مهمی که دوستان زیادی از ما می پرسند مربوط به نحوه خرید دام زنده شهرداری می باشد. در این قسمت قصد داریم تا اطلاعات کاملی در این رابطه در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم. دقت داشته باشید که میدان دام کرج و تهران که مربوط به بازار دام زنده می باشد توسط شهرداری مشخص شده است. در این میدان ها که مخصوص دام زنده فروشان می باشد، اکثر افراد دامدار یا برخی افراد دیگر اقدام به خرید و فروش دام زنده کشتار روز می کنند. همین امر سبب شده است تا نام این نوع محدوده و منطقه را بازار دام زنده شهرداری نامیده شود.

خرید و سفارش دام زنده شهرداری  در اکثر مراکز فروش به صورت حضوری می باشد. به این صورت که باید حتما خودتان به میادین مورد نظر رفته و خرید خود را انجام دهید. قیمت دام زنده شهرداری در این میدان ها تقریبا یکی می باشد و تنها ممکن است اختلاف بسیار کمی بین فروشندگان وجود داشته باشد. در میان تمامی افراد فعال در این زمینه مجموعه دامداری قائم این امکان را فراهم کرده تا پایتخت نشینان بتوانند به راحتی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق سایت اینترنتی اقدام به خرید کنند. جهت سفارش  دام زنده شهرداری می توانید با شماره 09123590824 تماس بگیرید.

نحوه خرید از میدان دام زنده شهرداری؟
نحوه خرید از میدان دام زنده شهرداری؟

منطقه های تحت پوشش دامداری قائم کجاست؟

از دیگر سوالات متداولی که مشتریان عزیز در ابتدای صحبت خود در تماس تلفنی از ما میپرسند مربوط به منطقه عرضه دام زنده می باشد. اینکه آیا امکان ارسال دام کشتاری روز به محل زندگی و محدوده آنها توسط ما صورت میگیرد یا خیر؟ بنابراین باید بگوییم که طبق توضیحاتی که در طول محتوای این صفحه خدمت شما عرض کردیم، کلیه مناطق تهران و کرج تحت پوشش مجموعه دامداری قائم می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت ارتباط با کارشناسان جهت استعلام دقیق قیمت دام زنده می توانید با شماره تلفن تماس درج شده در بالا و پایین سایت تماس بگیرید. دقت داشته باشید با کلیک روی علامت تلفن که در سمت چپ سایت به صورت ثابت وجود دارد، پنل شماره مرکز فروش برای شما نمایش داده می شود.

ارزان ترین قیمت دام کشتاری شهرداری کجاست؟

مهمترین سوال برای هر کسی در زمان خرید مربوط به قیمت در کشتارگاه دامان می باشد. البته باید دقت داشته باشید که منظور در اینجا همان قیمت دام زنده شهرداری در مراکز فروش کرج و تهران می باشد. بسیاری سوال خود را به این صورت “بهترین مرکز فروش دام کشتار روز کدام است” مطرح می کنند. به طور کلی در پاسخ به دو سوال به وجود آمده برای شما عزیزان باید بگوییم که تمامی بخش هایی که به عنوان مرکز پخش دام زنده فعالیت دارند خوب هستند.

تنها موردی که وجود دارد مربوط به ذبح بهداشتی و معتبر بودن آنها می باشد که این مورد را تنها بعضی از آنها دارند. از نظر قیمت هم باید بگوییم که اکثر کسانی که خودشان دامدار هستند و اقدام به فروش دامان، گاو و گوساله زنده پرواربندی شده توسط خودشان می کنند، قیمت را ارزان تر از سایر مراکز اعلام می کنند. مجموعه دامداری قائم به عنوان یک مرکز معتبر با ذبح بهداشتی دام کشتاری و داشتن مجوز (پروانه کسب) از اتحادیه دام تهران مفتخر است که توانسته بخش کوچکی از نیاز همشهریان عزیز را برطرف کنند.

آدرس مرکز عرضه دام زنده شهرداری تهران و کرج

عزیزان زیادی نسبت به خرید دام زنده از مراکز این سازمان تمایل دارند و در این رابطه به دنبال آدرس مرکز خرید و فروش کرج هستند تا بتوانند دام مورد نظر خود را خریداری نمایند. خرید دام کشتاری برای ذبح و قربانی را می توانید با شرایط بهتر و خدمات بیشتر از مجموعه دامداری قائم انجام دهید. در این رابطه باید گفت که در مناطق زیادی از سطح تهران، مکان هایی به عنوان مرکز ذبح و عرضه بهداشتی دام زنده شهرداری تهران برای استقرار مجموعه های خرید و فروش در نظر گرفته شده است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

مرکز کشتارگاه دام زنده منطقه 18

دام کشتار روز حکیمیه

کشتارگاه منطقه 15

دام قائم

میدان دام شهریار

مرکز عرضه دام زنده کرج

آزادگان

شرق تهران

بازار دامان غرب تهران

مرکز عرضه دام زنده شمال تهران و جنوب

مراکز عرضه شخصی و خرید اینترنتی

کشتارگاه حکیمیه

مرکز عرضه دام قائم

مرکز کشتار حکیمیه

آزادگان

پاسگاه نعمت آباد

افسریه

اسلامشهر

حیدر آباد

منطقه خاوران

پوشش چهار بخش اصلی (غرب، شرق، جنوب، شمال)

قیمت دام زنده شهرداری تهران و سایر موضوعات مربوطه در این بخش به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت، تا بتوانید خریدی مناسب با نرخ به روز، قیمت ارزان و کیفیت بالا انجام دهید. جهت خرید انواع دام سالم و بهداشتی با قیمت مناسب می توانید از طریق شماره های مرکز خرید و فروش دام زنده در تهران و کرج که داخل سایت درج شده با مجموعه دامداری قائم بزرگترین مرکز و کشتارگاه دام کشتار در تماس باشید.

مرکز خرید دام زنده شهرداری

طبق مواردی که در بالا مطالعه کردید مراکز خرید دام زنده شهرداری در تهران و کرج در مناطق مختلف شهر واقع شده است. البته منظور همان بازار دامان یا میدان دام زنده شهرداری می باشد. بجز این بخش ها، افراد دیگری هستند که به صورت خصوصی فعالیت دارند که این مورد را در ادامه خدمت شما توضیح می دهیم.

اگر قصد دارید خودتان شخصا برای خرید مراجعه کنید می توانید از طریق آدرس مرکز خرید و فروش که در ادامه برای شما لیست می کنیم اقدام کنید همانطور که در رابطه با مرکز خرید و فروش دام زنده شهرداری در تهران گفتیم میدان های مختلفی به عنوان مراکز معتبر که توسط این سازمان انتخاب شده در نظر گرفته شده است.

اما باید بدانید که علاوه بر این بخش ها، در مناطق مختلفی از شهر برخی افراد اقدام به فروش دام زنده برای کشتار کرده اند. تعداد این نوع مراکز بسیار زیادی از میادین شهرداری می باشد. همچنین در رابطه با این نوع بازار دامان تهران باید بدانید که تعدادی از آنها دارای مجوز رسمی از جانب شهرداری هستند و تعدادی هم هیچ مجوز و پروانه فعالیتی برای خرید و فروش دام کشتار روز ندارند.

مرکز خرید دام زنده شهرداری
مرکز خرید دام زنده شهرداری

مزایای و ویژگی های خرید گوسفند زنده شهرداری از دامداری قائم

طبق آشنایی قبلی که با ما دارید حتما می دانید که چه عواملی سبب تمایز ما با سایر مراکز خرید و فروش می باشد. این مجموعه همواره در تلاش است تا بتواند خدمت دامی خود را با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ارائه دهد. اگر بخواهیم برخی از مزایای را به طور کلی نام ببریم می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم.

تحت نظارت دامپزشکی با تاییدیه کامل تک تک دام ها

مجوز رسمی فعالیت

دارای تاییدیه بهداشت

نگهداری دام ها در بهترین مکان

ذبح اصولی و کاملا بهداشتی توسط افراد مجرب

بازدهی بالای دام از نظر گوشت

تایید سلامت دام ها

بزرگترین مرکز عرضه

تحویل در محل

نظارت مدیر مجموعه روی فعالیت کارکنان

پرداخت هزینه درب منزل

ارسال قصاب ماهر برای انجام کارهای ذبح

تضمین سلامت کامل دام

نگهداری دام کشتار روز در محیطی تمیز و بهداشتی

فروش نژاد گوشتی برتر جهت بازدهی بیشتر از نظر گوشت

ارزان ترین قیمت نسبت به سایر مراکز خرید و فروش دام زنده در تهران

امکان خرید حضوری از چندین شعبه مختلف

همکاری با معتبرترین و قابل اطمینان ترین مرکز عرضه

و …

محاسن خرید گوسفند زنده از دامداری قائم

رشد تمامی دام های زنده به خصوص گوسفندان به صورت ارگانیگ می باشد. لذا استفاده از گوشت این نوع دام ها بسیار بهتر از سایرین خواهد بود.

  • برای ذبح از گوسفندان جوان و سالم استفاده می کنند.
  • ارسال رایگان دام.
  • هنگام تحویل دام به مشتری، از باسکول رایگان جهت وزن کردن دام استفاده می شود.
  • ارسال دام با شکم خالی تمامی مراکز عرضه دام، دارای تاییدیه از شهرداری و اتحادیه گوشت، وزارت بهداشت می باشند.
  • قیمت خرید و فروش بر اساس تاییدیه و مصوبه سازمان و اتحادیه گوشت بوده است.
  • برای افزایش وزن دام از داروهای هورمونی استفاده نمی کنند.

یکی از ویژگی های بسیار خوب این میادین،ارسال شبانه روزی دام ها به تمام نقاط در شهرتهران می باشد. شما می توانید با یک تماس تلفنی و با صرف کمترین زمان و هزینه از بهترین گوشت با کیفیت و امکانات جانبی استفاده لازم را به عمل آورید. دام های زنده ای چون: گوسفند گاو، بز و یا گوساله توسط شهرداری در این میادین تره بار به فروش می رسند.

عرضه دام زنده قائم به صورت شبانه روزی و در هر کجای تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. تنها با یک تماس , گوسفند زنده همراه قصاب و باسکول با کمترین هزینه به محل مورد نظر شما ارسال می گردد. همچنین برای رفاه حال شما به دلخواه مشتری خرد کردن گوشت هم بر عهده قصاب می باشد.

مرکز فروش دام زنده شهرداری در کرج

توجه داشته باشید که مجموعه دام زنده دامداری تیموری خدمات دام کشتاری خود را علاوه بر تهران به منطقه های کرج نیز ارائه میدهد. همشهریان گرامی در کرج می توانند در هر محدوده ای که هستند تنها با یک تماس با تلفن مرکز خرید و فروش دام زنده شهرداری کرج اقدام به ثبت سفارش کنند. لازم به ذکر است که ما با چندین شعبه مختلف در سراسر این دو شهر سعی داریم محصول خریداری شده را از نزدیکترین شعبه های خود برای شما ارسال کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن دام کشتاری روز را درب منزل به شما تحویل دهیم.

کلیه خدمات خرید و فروش دام زنده در کرج تحویل درب منزل می باشد. به صورتی که می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف زمان ارزشمند خود با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن تماس مرکز عرضه و ذبح بهداشتی در عرض چند دقیقه سفارش خودتان را به ثبت برسانید. البته امکان علاوه بر خرید آنلاین و اینترنتی امکان خرید حضوری نیز وجود دارد و می توانید در هر زمانی که تمایل دارید با هماهنگی لازم جهت دریافت دام، گوساله و … اقدام کنید.

              جهت ارتباط با دامداری قائم و گوسفند زنده و دام زنده با شماره 09123590824 تماس حاصل نمایید

تفاوت خرید از میادین شهرداری با سایر مراکز فروش دام زنده

مهمترین تفاوتی که می توان برای خرید دام زنده از مراکز شهرداری تهران و مجموعه دامداری تیموری وجود دارد، نرخ و قیمت اعلامی می باشد. برخی افراد با این تصور که قیمت از سوی شهرداری در این میادین تعیین می شود نسبت به چنین خریدی اقدام می کنند، در حالیکه با قیمت بالاتری در این مرکز دام به آنها ارائه می گردد. از سوی دیگر برای خرید از میادین مشخص شده توسط این ارگان باید به صورت حضوری مراجعه کنید. اما برای خرید از مجموعه دامداری تیموریمی توانید به صورت غیر حضوری به صورت تماس تلفنی و اینترنتی نسبت به خرید اقدام کنید.

افرادی که در میادین شهرداری کرج نسبت به فروش دام کشتار روز اقدام می کنند ممکن است در مراجعه بعدی شما جهت شکایت و یا نارضایتی در مجموعه حضور نداشته باشند چرا که ورود به این مجموعه ها برای همگان آزاد می باشد. این در حالیست که مجموعه دامداری تیموری دارای شعبه های مختلف در مناطق مختلف می باشد و به صورت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید. از سوی دیگر خدمات قصابی و حمل و نقل رایگان جهت ذبح بهداشتی نیز از سوی دامداری تیموریارائه می گردد که خرید از برخی مناطق این نهاد اجرایی محلی فاقد این خدمات می باشد و باید هزینه مجزا برای قصابی به شخصی بپردازید.

افزایش قیمت دام زنده شهرداری

کسانی که در زمینه دامداری فعالیت دارند ممکن است گاها قادر باشند در برخی مواقع نرخ روز دام پرواری را تشخیص دهند. البته نوع دام کشتار روز به طور کلی با موضوع پرورش و پرواربندی متفاوت است. ما سعی داریم در اینجا در رابطه با برخی نکات و دلایل افزایش قیمت دام زنده برای ذبح و کشتار صحبت کنیم. هر چند توضیحات درباره این موضوع که آیا قیمت کاهش یا افزایش میابد خارج از حوصله این توضیحات است. همین مورد سبب می شود که برای پوشش دادن تک تک دلایل و عوامل تاثیرگذار روی نرخ بروز در بازار یک مقاله به صورت جدا برای آن در نظر بگیریم. اما به طور کلی برخی از آنها را در لیست زیر می توانید ببینید.

صادرات بیش از حد معمول

واردات در زمان کاهش دام

قاچاق

افزایش قیمت علوفه و سایر موارد مورد نیاز دام

وجود دلال در بازار

خرید برای عید قربان

همه ما به خوبی می دانیم که در کشور های مختلف دنیا مراسمات مختلفی وجود دارد. در ایران نیز این مراسمات بسیار زیاد می باشند. اگر بخواهیم آن را دسته بندی کنیم باید به دو قسمت مراسمات مذهبی و مراسمات جشن تقسم کنیم. برای مثال ممکن است شما قصد خرید برای عید قربانی را داشته باشید. علاوه بر آن در ایام محرم و بیشتر در روزهای تاسوعا و عاشورا مردم برای قربانی کردن اقدام به خرید می کنند. در برخی مواقع هم هدف دادن نذری بوده که بر اساس نیازهای خود ممکن است اقدام به تهیه و سفارش دام زنده، گوساله زنده و حتی دام های بزرگتر شامل گاو و شتر کنند.

در تمامی این ایام حتی در مراسمات جشن و عروسی، عقیقه کردن برای فرزندی که 7 روز است بدنیا آمده، قربانی کردن برای دفع بلا، رفع حاجت، قربانی در تاسوعا و عاشورا و هر مورد دیگری می توانید با شماره تلفن تماس مرکز عرضه دامداری تیموریارتباط برقرار کنید. ما به عنوان بزرگترین مرکز عرضه دام کشتار روز برای ذبح سعی کرده ایم بهترین خدمات را به صورت بهداشتی با بالاترین کیفیت ممکن ارائه دهیم.

قیمت دام زنده شهرداری کیلویی چقدر است؟

نرخ دام زنده بروز در محل مرکز عرضه معتبر و بهداشتی با ذبح رایگان برای هر کیلوگرم سال 1401 می تواند بر اساس تغییراتی که در بازار صورت می گیرد، با نوساناتی همراه باشد. همانطور که گفته شد انواع دام سنگین و سبک در این مجموعه ها برای معامله وجود دارد. قیمت هر کدام از دام ها می تواند با توجه به افزایش قیمت اعلام شده از سوی مجموعه های ناظر، با افزایش همراه باشد. نظارت کامل و مناسبی بر خرید و فروش دام در میادین شهرداری صورت نمی گیرد و همین مورد سبب شده است تا افراد به دلخواه خود نسبت به قیمت گذاری اقدام نمایند.

برای اینکه در چنین خریدی موفق باشید و بتوانید با قیمت مناسب و نرخ به روز خرید داشته باشید، بهتر است از مراکز مختلف استعلام قیمت کنید. چرا که وجود افراد سودجو و دلال های زیاد در چنین میادینی سبب شده است تا قیمت دام زنده شهرداری امروز در بازار تهران و کرج و برای روز های دیگر قیمتی بالاتر از نرخ اعلام شده و مصوب باشد. در مجموعه ما که با مجوز رسمی و پروانه فعالیت مشغول به عرضه می باشد، انواع نژاد گوشتی برای هر نوع دامی به فروش میرسد.

قیمت دام زنده شهرداری در مرکز ذبح و عرضه بهداشتی

دام زنده شهرداری در انواع نژاد ها و گونه های مختلف با وزن های متفاوت ارائه می شود. مراکز و میادین شهرداری مکانی برای انجام معاملات مربوط به انواع دام کشتار برای ذبح می باشند. بسیاری از افراد جهت انجام خرید و فروش دام کشتار با نرخ بروز به این مجموعه ها مراجعه می کنند تا بتوانند  دام مورد نظر خود را بخرند یا بفروشند. قیمت دام زنده در میادین شهرداری تهران و کرج سال 1401 به صورت حضوری صورت می گیرد و می توانید با مراجعه به این مرکز هر نوع دامی اعم از دام زنده، گوساله و گاو زنده، بز و انواع طیور همچون مرغ و خروس، شترمرغ، بوقلمون محلی و … را نیز خریداری نمایید.

شماره تلفن مرکز عرضه دام کشتار روز همراه با ذبح بهداشتی و رایگان در مناطق و محل مختلف همچون کشتارگاه حکیمیه، آزادگان، خاوران، منطقه 15 و 18 با امکان سفارش حضوری و غیر حضوری (اینترنتی) مشخص شده است.

خرید دام زنده شهرداری در تهران و کرج

میزان مصرف گوشت قرمز و سفید در جامعه بسیار زیاد می باشد و در همین رابطه باید مراکز و مکان های مشخصی برای مراجعه افراد جهت خرید و فروش انواع دام و طیور وجود داشته باشد. یکی از مکان هایی که معاملات خرید و فروش دام زنده بهداشتی و انواع پرندگان در آن در سطح گسترده انجام می شود، این نوع مراکز عرضه هستند. خرید دام زنده از میادین شهرداری می تواند شامل خرید انواع گوساله و گاو، دام و بره از نژاد های مختلف، انواع پرندگان همچون خروس برای ذبح و قربانی باشد.

میادین شهرداری مکان های احداثی از طرف مراکزی چون: شهرداری، روابط عمومی سازمان و مراکز تنظیم کننده مشاغل شهری هستند که اقدامات زیادی نظیر فروش دام زنده و فروش گوسفند زنده در آن صورت می گیرد. احداث این میادین از ویژگی های زیادی برخوردار است که یکی از آن هابرطرف شدن از پراکندگی دام ها می باشد. به دین صورت تمام دام های زنده در سطح شهردر یک فضای سر باز و پوشیده ای کنار هم گرد آمده اند. مدیر عامل سازمان میادین میوه و ترهبار اعلام کرد: حدود 30 هزار راس دام زنده در هر یک از جایگاه عرصه خرید و فروش دام وجود دارد. قیمت این دام ها بنا به تقاضای مردم با یکدیگر متفاوت خواهد بود. اما مسئولان یک قیمترا برای حد مجاز مصرف کنندگان تعیین کرده اند که بتوانند نوسانات قیمت را در آن اعمال کنند.

علاوه بر این بیانات وی در بیاناتش افزود: در هر یک از این مراکز عرصه دام، یک مدیر وجود دارد که در صورت بروز مشکل بتوانیم آن ها را رفع کنیم. ترازوهای دیجیتالی یک ترازوی شاخص و تایید شده ای است که در اختیار عموم قرار گرفته است. از آن برای رفع ابهام و ایرادات استفاده می  کنند. در ادامه بیان بیان کرد: شهروندان قادرند ذبح  دام های خود را در محل عرصه دام های زنده انجام دهند. قبل از کشتار دامپزشک مربوطه سلامت هر یک از دام ها را بررسی خواهد کرد.افراد

ناظری چون: روحانیون و سازمان دامپزشکی قبل از انجام عمل ذبح بر کل این عملیات نظارت پیدا می کنند، تا بعد از کشتار، قطعات گوشت را در بسته بندی های مناسب به بازار عرضه کنند.

مدیر شهرداری میادین و تره بار تهران در مصاحبه ای اظهار داشت: اگر مشکلی در سلامت دام زنده دیده شود، توسط دامپزشک مربوطه رفع خواهد شد. و اگر کسی دام بیماری را خریداری کرده باشد می تواند دام خود را با نوع دیگر معاوضه کرده یا کل پول خود را پس بگیرید. همچنین نظارت کلی اعم از: جوامع شرعی، سلامت و بهداشت، و نظارت محیط زیست در انجام عمل ذبح توسط این سازمان ها انجام خواهد گرفت. مردم باید دقت کنند علاوه بر این مراکز، طرح های خیریه به نام طرح نسیم وجود دارد که مردم می توانند با روحانیون یا سایر معاونت اجتماعی شهرداری همکاری های لازم را به عمل آورند. در هر فصولی نیاز به دام زنده تفاوت خواهد بود، به عنوان مثال: با نزدیک شدن فصل بهار و عید، نیاز به دام زیاد تر می شود. با این وجود مدیران به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که تمامی نیازهای مردم عزیز را پاسخ دهند. ممکن است با افزایش تقاضای خرید و فروش مردم برای دام های زنده، قیمت آن ها افزایش پیدا نکند.

خرید دام زنده شهرداری در تهران و کرج
خرید دام زنده شهرداری در تهران و کرج

مرکز خرید و فروش دام زنده شهرداری در تهران

مراکز خرید و فروش دام زنده شهرداری در تهران و کرج بسیار زیاد می باشد. همشهریان عزیزی که که تمایل دارند برای خرید دام زنده به میدان دام شهرداری مراجعه کنند می توانند از طریق تمامی بخش هایی که به عنوان مرکز ذبح بهداشتی و معتبر انتخاب شده اند اقدام کنند. یکی از نکات مهم در رابطه با این موضوع این است که در این میادین دامداران و افراد زیادی در حال خرید و فروش دام زنده اعم از دام زنده، گاو و گوساله زنده، شتر و … می کنند. یعنی اگر شما به هر کدام از این موارد که برای کشتار روز می باشند نیاز دارید با مراجعه حضوری می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

مرکز عرضه دام زنده شهرداری

همانطور که میدانید شهرداری هر شهری برخی مناطق خاص را به عنوان مرکز میدان دام کشتار روز انتخاب کرده است. در این نوع میدان ها افرادی که در زمینه خرید و فروش دام زنده فعالیت دارند حضور پیدا میکنند. تعداد این افراد بسیار زیاد است و به اصطلاح به آنها دام فروشان نیز می گویند. هر کسی می تواند در صورت تمایل به خرید دام کشتار از مرکز عرضه شهرداری تهران و کرج به این میدان ها مراجعه کرده و از هر کسی به راحتی خرید خود را انجام دهد.

در رابطه با قیمت دام زنده شهرداری قبلا به طور مفصل صحبت کرده ایم و می توانید از طریق لینک مشخص شده وارد مقاله مربوطه شده و اطلاعات لازم را در رابطه با آن مطالعه کنید. دقت داشته باشید ممکن است برخی افراد قیمت های متفاوتی به شما اعلام کنند و در صورت دادن تخفیف، مقدار آن نیز متفاوت خواهد بود. البته اختلاف زیادی با یکدیگر ندارند.

خرید دام زنده شهرداری در بازار دامان تهران و کرج

بسیار از عزیزان قصد دارند برای خرید دام زنده شهرداری به بازار دامان تهران و کرج مراجعه کنند. دلیل استفاده از نام دو شهر تهران و کرج به این منظور است که مجموعه بزرگترین مرکز عرضه دام زنده تیموری خدمات خود را در حال حاضر در این دو شهر ایران ارائه می کند. به طور کلی بازار خرید و فروش دام زنده با ذبح بهداشتی و مرکز معتبر در جاهای مختلفی از شهر قرار دارند. البته نام این بازار دامان را ما به اصطلاح همان میدان دام شهرداری می نامیم که توسط این ارگان مشخص شده است.

بازار دام زنده در تهران به چندین منطقه مختلف محدود می شود که برای خرید دامه زنده باید به این میدان ها مراجعه کنید. برای مثال یکی از آنها مربوط به میدان دام شهریار، یا میدان دام افسریه و … می شود.

البته در ادامه ما به معرفی تمامی مراکز خرید و فروش دام زنده شهرداری تهران خواهیم پرداخت و شما می توانید در صورت امکان به نزدیکترین مرکز در صورت معتبر و بهداشتی بودن مراجعه کنید.

آدرس مرکز عرضه دام زنده شهرداری تهران

در این قسمت از مقاله مرکز خرید دام زنده در تهران و کرج قصد داریم به موضوع آدرس مراکز دام کشتار روز و یا آدرس کشتارگاه دامان بپردازیم. این روزها افراد زیادی در این زمینه فعالیت دارند. اما باید بدانید که تنها در چندین منطقه کشتارگاه دام زنده وجود دارد. شما می توانید در صورتی که شرایط و امکان مراجعه حضوری را دارید به این آدرس ها مراجعه کنید.

بالاتر به موضوع میدان دام شهرداری برای کشتار روز اشاره ای داشتیم. در این رابطه با بگوییم که این میادین و برخی کشتارگاه دام زنده بهداشتی امکان فروش غیرحضوری را ندارند. به این صورت که شما قادر نخواهید بود از طریق تماس تلفنی یا به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش و خرید دامه زنده کنید. البته باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که ممکن هم هست برخی از آنها به ندرت وجود دارند خدمات خود را به صورت اینترنتی نیز ارائه دهند.

اگر قصد برقراری ارتباط با مرکز فروش دام زنده کشتار روز شهرداری در تهران را دارید باید بگوییم که می توانید از طریق شماره تلفن تماس مرکز عرضه و ذبح بهداشتی دام کشتارگاه با مراکز مختلف ارتباط برقرار کنید. در بزرگترین مرکز خرید و فروش دام زنده های شیپ شما می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با یک تماس تلفنی اقدام به خرید دام، گاو، گوساله، بز و بزغاله، شتر، مرغ و خروس زنده محلی، بوقلمون و … کنید.

دقت داشته باشید که برخی افراد با نام مراکز عرضه و ذبح بهداشتی دام زنده خود را معرفی می کنند در حالی که دلال هستند و ممکن است خرید ناموفق و بدی داشته باشید. خرید دام یا گاو و گوساله زنده از دلال مشکلات خاصی دارد که این مورد خارج از حوصله این بخش می باشد. اما در آینده مقاله ای مجزا و کامل در رابطه با این موضوع برای شما خواهم نوشت.

جهت سفارش گوسفند زنده شهرداری با دامداری قائم در تماس باشید.

برای خرید دام زنده و نیز گوسفند زنده ی مورد نیاز خود می توانید از طریق مرکز خرید و فروش دام زنده در تهران عمل کنید و از سلامت دام خود اطمینان حاصل کنید. اگر زمان و یا دانش کافی را برای خرید گوسفند و دام زنده ی مورد نیاز خود از طریق مراکز خرید و فروش دام زنده شهری را ندارید می توانید گوسفند و دام خود را در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین سفارش دهید و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. در این روش تمامی دام ها از سلامت کامل برخوردار هستند و از هیچ روش و یا حقه ای برای دام ها استفاده نشده است.
شماره تماس 09123590824

بی شک همه ما می دانیم که وجود مجوز نشان دهنده کیفیت کار نمی باشد. هر چند می توان از قابل اعتماد و معتبر بودن مجوز و پروانه کسب را ملاک خوبی دانست اما نشان دهنده کیفیت نمی باشد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از یک مرکز معتبر خرید کرده باشید اما خرید ناموفق و بدون رضایتی داشتید. مجموعه های دامداری تیموری با دارا بودن مجوز از مرکز شهرداری تهران به عنوان یکی از بهترین مراکز ذبح بهداشتی و معتبر در زمینه خرید و فروش دام زنده می باشد. برای خرید می توانید با شماره های داخل سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.