مراکز خرید گوسفند زنده چه ویژگی هایی دارند؟      

خرید گوسفند زنده از مراکز معتبر در مقایسه با سایرین، مزایای فوق العاده ای دارد که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است.

 

داشتن مجوز

مجوز، مهم ترین اصل در راه اندازی یک مرکز معتبر تولید و عرضه دام زنده است. در صورت چنین وضعیتی هیچ نگرانی بابت تغذیه و سلامت گوسفند وجود نخواهد داشت. زیرا تغذیه از بهترین علوفه ها انجام گرفته و وزن گیری به صورت طبیعی انجام می گیرد. سلامت دام نیز یکی دیگر از نکات مهم است که باید دائما کنترل گردد. بسیاری از بیماری های موجود در دام، قابلیت سرایت به انسان ها را نیز دارند و همین امر اهمیت سلامت دام را بیش از پیش مشخص می کند. در این مراکز، متخصصان و دامپزشکان همواره حصور دارند و سلامت گوسفندان را بررسی می کنند.

 

قیمت   

در وهله اول بهتر است بدانید قیمت تمام شده دام زنده در این مراکز در مقایسه با سایرین پایین تر است. در تعیین قیمت گوشت دام، نرخ اتحادیه مبنای کار قرار می گیرد و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد. شما بر اساس بودجه خود می توانید دام مورد نظر را شناسایی و خریداری کنید.

 

خرید اینترنتی    

یکی از مهم ترین محاسن مراکز فروش دام زنده، عرضه محصول به صورت آنلاین است. به همین منظور سایت های اینترنتی به مشتریان خدمت رسانی می کنند. به همین منظور ساکنان شهر تهران می توانند بدون مراجعه حضوری و از منزل به مرکز و خدمات ان دسترسی داشته باشند. افراد، گوسفند با ویژگی های مدنظر خود را ثبت سفارش کرده و در اسرع وقت آن را در آدرس اعلام شده دریافت می کنند. انجام خرید آنلاین گوسفند، علاوه بر سهولت کار رفاه بیشتر شما را در پی خواهد داشت. البته خرید اینترنتی، مزایای دیگری نیز دارد که عبارتند از:

  • خرید اینترنتی محدودیت زمانی ندارد و امکان ثبت سفارش در هر ساعتی از شبانه روز میسر می باشد. کارشناسان مرکز در هر زمان آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.
  • در این مراکز، تنوع محصول بسیار بالاست و گوسفندان با نژادهای مختلف تولید و عرضه می شوند. بنابراین انتخاب راحت تر انجام می شود و گستره انتخاب بیشتری دارید.
  • در روش خرید اینترنتی، اتلاف وقت به حداقل می رسد و می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. در واقع گوسفند خریداری شده در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس مربوطه ارسال می شود و به مراجعه و تحویل حضوری نیاز نیست.
  • در صورت تمایل مشتری، همراه گوسفند خریداری شده قصاب نیز ارسال می شود تا کار ذبح و خرد کردن گوشت را انجام دهد. این مورد جزء خدمات اضافی است و مشتری می تواند در صورت نیاز برای آن درخواست دهد.

عرضه دام بهداشتی

خرید دام زنده و گوسفند زنده ، مورد تایید دامپزشکی کل کشور 09123590824 , 02144020562 , 02122186584

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.