با تعبیر خواب بره آشنا شوید.      

تعبیر خواب یکی از علم های جذاب و حیرت انگیز است که طرفداران زیادی دارد. این علم گستردگی زیادی دارد و درباره کوچک ترین و جزئی ترین موارد نیز اظهار نظر کرده است. یکی از موارد بررسی شده در علم تعبیر، خواب بره (گوسفند نوزاد) است. اگر چنین خوابی دیده و به تعبیر آن علاقه دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. البته رابطه با گاو بره، تعبیرات مختلفی وجود دارد و ما در این مطلب، معتبرترین آنها را گرد آوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

 

تعبیر خواب امام جعفر صادق (ع)  

بره، فارق از نر یا ماده بودن، نشانه فرزند است. به دست آوردن بره نشانه فرزند دار شدن و کشتن بره نشانه فوت فرزند است. خوردن گوشت بره نیز نشانه غم و اندوه فرد است.

 

ابراهیم ابن عبدالله کرمانی   

بره نشانه مال حلال، خیر و منفعت است. داشتن بره، نشانه خیر و منفعت فراوان و از دست دادن بره نشانه از دست دادن فرزند است.

 

خالد ابن علی ابن محد العنبری    

در این تعبیر، داشتن بره به معنای داشتن پسری است که مطیع پدر و مادرش می باشد. خوردن گوشت بره نیز حاکی از کسب درآمد ناچیز می باشد.

 

منوچهر مطیعی تهرانی 

در این تعبیر، دیدن بره در خواب، همانند دنیای واقعی سرشار از خیر و برکت است و حتی می تواند نشانه تولد فرزند باشد. به اعتقاد منوچهر مطیعی تهرانی داشتن بره یا در آغوش گرفتن آن، ارمغان دهنده سود و خیر بسیار است. اما سربریدن و کشتن بره می تواند نشانه فوت فرزند یا نزدیکان و حتی ضرر و زیان باشد. اگر در خواب ببیند که گوشت بره می خورد نشانه غم خوردن در واقعیت می باشد.

 

محمدبن سیرین

به اعتقاد ابن سیرین، بره نشانه فرزند است و اگر در خواب آن را به دست آورد یا هدیه بگیرد، یعنی در آینده دارای فرزند می شود. اما اگر بره را بکشد، فرزند خود را از دست می دهد. خوردن گوشت بره نیز معنای خوبی ندارد و نشانه غم و اندوه است.

 

یوسف نبی (ع)

در این تعبیر، دیدن بره در خواب و گرفتن آن نشانه هدیه، مراد و مال و ثروت است.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.